Сокальська гімназія

  

МЕТОДИЧНА РОБОТА


Організаційні

форми безперервного вдосконалення  фахової освіти педагогічних

працівників Сокальської гімназії імені Олега Романіва


 на 2018-2019 н.р.





  

МЕТОДИЧНА РОБОТА




  

МЕТОДИЧНА РОБОТА


Організаційні форми безперервного вдосконалення  фахової освіти педагогічних працівників Сокальської гімназії імені Олега Романіва

 на 2017-2018 н.р.

Опис системи методичної роботи в гімназії


 



  

МЕТОДИЧНА РОБОТА


План роботи з обдарованими дітьми

План заходів щодо розвитку науково-педагогічного проекту «Інтелект України»



  

МЕТОДИЧНА РОБОТА


Новий рівень європейської співпраці гімназистів 

      Сучасний інформаційний простір розширює можливості пізнавати навколишній світ, зокрема через мережу Інтернет. Сьогодні вчителі та учні мають змогу поглиблювати знання, збагачувати світогляд і отримувати задоволення від спілкування із зарубіжними колегами завдяки участі в цікавих міжнародних проектах. Одним із таких є міжнародний проект eTwinning, до участі в якому вирішили долучитись учні Сокальської гімназії імені Олега Романіва, зареєструвавшись на сайті. Після двох місяців очікування ми отримали запрошення на семінар, який відбувся 29 березня 2016р. в м. Києві. У роботі семінару взяли участь 32 учителів з України, які розпочинають працювати в освітньому проекті eTwinning. ~2~

       Протягом дня педагоги з різних областей України були активними учасниками майстер-класів та інтерактивних лабораторій, під час яких опрацьовувалися питання запровадження сучасних ігрових технологій у навчальний процес. Також були представлені найкращі проекти європейських колег та відбулось знайомство з новою платформою освітньої програми eTwinning.

     
     Найцікавішими були презентації он-лайн ресурсів Treasure Hunt та Kahoot, які дозволяють використовувати ігрові форми на уроках, збільшують зацікавленість учнів у вивченні шкільних предметів. На семінарі були створені всі умови для спільної роботи вчителів з метою напрацювання нових проектів, до речі, усі 32 вже зареєстровано. Отримані знання та навики допоможуть реалізувати дані проекти, а ігрові елементи, які використовують ці ресурси, безумовно, сподобаються гімназистам та вчителям. Ми визначили основні пріоритети та напрямки нашої роботи і готові впроваджувати нові технології у навчальний процес та залучати гімназистів до Європейської освітньої мережі.

Юлія Ожга, вчитель англійської мови






  

МЕТОДИЧНА РОБОТА


       
 






Зустріч учителів математики 

     З метою обміну досвідом, у Сокальській гімназії імені Олега Романіва 28 квітня відбулося засідання кафедри математики спільно з колегами методичного об’єднання Червоноградських шкіл. Директор гімназії Любов Михайлівна Омеляш привітала гостей і коротко розповіла їм про школу. Далі для гостей організували екскурсії у шкільних музеях «Літературна Сокальщина» та «Історії гімназії». Також учителі побували в кабінеті-музеї історії, у якому діти-екскурсоводи розповіли про життя і діяльність Олега Романіва, чиє ім’я присвоєно гімназії у 2010р. 

Заступник директора з навчально-виховної роботи Генташ Надія Ярославівна презентувала досягнення Сокальської гімназії за останні роки, яких було чимало, напрямки роботи з обдарованими дітьми, позакласну та спортивно-масову роботу.

Вдало відбувся обмін досвідом між учителями міста Червонограда та гімназії. Учителі презентували досвід з навчально-методичних проблем, над якими працюють, обговорили шляхи підвищення учнівської математичної грамотності. Така співпраця допомагає проаналізувати власні напрацювання і запозичити краще у колег.



  

МЕТОДИЧНА РОБОТА


 

План виховної роботи 
на ІІ семестр  2014-2015 н.р.




  

МЕТОДИЧНА РОБОТА


 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 
 

 

Технологія постановки мети уроку

 Активні форми роботи на уроках
 
 Ігрові форми роботи на уроках
 
 Прийоми усного опитування
 
 Організація роботи в малих групах
 
 Форми контролю навченості учнів
 
 Організація самостійної роботи
 
 Особистісно орієнтовані технології навчання
 

 



  

МЕТОДИЧНА РОБОТА



ПЕДАГОГІЧНА РАДА  
„УЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ:ДОСВІД І ШЛЯХИ РОЗВИТКУ
ДЕМОКРАТИЧНОГО ТА
ГУМАННОГО СТИЛЮ СТОСУНКІВ”
 
ПЕДАГОГІЧНА РАДА
  „ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ – ШЛЯХ ДО

 ФОРМУВАННЯ  ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ” 

~5~

 

 

   



  

МЕТОДИЧНА РОБОТА


МЕТОДИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ ЗАКІНЧИВСЯ, А СПОГАДИ ЗАЛИШИЛИСЯ


Урок світової літератури. “Мандрівка до безсмертя і вічної юності” (урок-подорож сторінками роману Ж.Верна “П’ятнадцятирічний капітан” ). 6 клас, вч.Кушіль М.В.

«…Вчитель провів урок як великий майстер, знавець літератури і тонкий психолог дитячих душ. Дитяча мандрівка з використанням мультимедіа,рольових ігор та інтерактивних методів нікого не залишила байдужим…»

Урок світової літератури. Артур Конан Дойль.”Собака Баскервілів” “Захоплива інтрига - основа детективного твору”. 7 клас, вч.Мулька І.М.

«…Вчитель провів урок на високому професійному рівні, вдало підібрані завдання сприяли великій активності усіх учнів классу…»

Урок біології. “Сучасний стан біосфери”. 11 клас, вч.Сивак Г.

«…Урок цікавий, насичений, методично грамотно побудований у формі пресс-конференції. В ході якої учнями було проаналізовано сучасний стан біосфери, розкрито негативний вплив людини на стан довкілля, складено рекомендації можливих шляхів подолання екологічних проблем…»

Позакласний захід “А ми без мови — не народ”. 10 клас, вч.укр. мови Ковальчук Т.О., кл.керівник Дейнека Д.Т.

«… Виховний захід сприяє розвитку творчих, пізнавальних та естетичних здібностей школярів, виховує любов та повагу до рідної мови… »

 Урок всесвітньої історії. “Країни Азії, Африки та Латинської Америки”. 11 клас, вч. Гущик М.П.

«…Урок проведений на високому методичному рівні, глибоко продуманий. Учитель вчить учнів вчитися, використовуючи ІКТ, випереджувальні домашні завдання…» 


Урок трудового навчання. “Складання композицій та взорів”. 8 клас, вч.Кіх Р.П.

«…Урок був проведений на високому фаховому рівні. Учні досконало орієнтуються у пройденному навчальному матеріалі, вміють користуватися креслярським інструментом, технікою оздоблення виробів та способів нанесення елементів орнаменту…»

Урок української літератури. “Осмислення загальнолюдських цінностей у творі Є.Гуцала “Сім’я дикої качки”. 7 клас, вч.Васьків О.О.

«…Це – «урок життя», де вчитель вчить дітей виваженого ставлення до власних вчинків, збагачує їх духовно, обговорює проблеми важливі для семикласників і актуальні. Учні активні, мовлення багате…» 

Урок української мови. “Уживання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях”. 5 клас,    вч. Тимчишин Г.С. 

«…Урок проведено на високому науковомо-методичному рівні. Вдало використовує на уроці ІКТ, різні форми роботи. Розвиває усне і писемне мовлення учнів, образнее мислення, звертає увагу на культуру мовлення, виховує любов до рідного слова…»

Інтегрований урок української літератури та трудового навчання. РЗМ. Поєднання в одному тексті різних типів мовлення “Лялька мотанка—наш оберіг”. 6 кл., вч. Трошина О.М., Куцяба Н.П. 

«…Майстерно продумано структуру уроку. Вдало підібраний матеріал для мультимедійної презентації, чітко виділені елементи трудового навчання та української мови, тісний зв’язок навчального матеріалу з життям, духовним світом людини - дають можливість вчителям збагачувати словниковий запас учнів, виховувати повагу до оберегів рідного краю…»

Документально-мистецька композиція “Велика Українка” (до 142-річчя з дня народження Л.П.Косач). 10 клас, вч.Трошина О.М.
«… Захід проведено на високому професійному рівні. Виразні і емоційні виступи учнів свідчать про надзвичайне захоплення творчістю поетеси…»


Урок фізики. “Звукові хвилі”. 10 клас, вч.Гентуш М.А.
«…Враження від уроку приємні. Вчителем використано випереджуюче навчання, ІКТ. Вивчення нового матеріалу супроводжувало багато експериментів, вдале поєднання фізики і музики…»


Урок географії. “Північна Америка. Рослинний і тваринний світ”.7 кл., вч. Виглінська О.Т.
«…Ефективно застосовує на уроці проблемно-пошукові методи навчання, ІКТ, здійснює особистісно орієнтований підхід до навчання та виховання учнів. Учні вміють аналізувати, порівнювати, робити висновки…»


Урок християнської етики. “Мистецтво спілкування”. 9 клас, вч. Михайлова С.О.

Година спілкування. Заняття з елементами тренінгу “Безпека життя”.11 клас, вч. Кулинич Г.І.

«…Тренінг проведений на високому рівні. Вчитель вміло формує в дітей активну позицію щодо захисту їхніх прав в різних ситуаціях, підвищує обізнаність в питанні захисту прав особистості…»


Засідання Євроклубу вч. Матвійчук А.М.


Урок математики. “Множення десяткових дробів”. 5 клас, вч. Галета О.В.
«…Урок-змагання було проведено професійно, на високому рівні. Робота вчителя сприяє розвитку в учнів інтелектуальних та творчих здібностей, уваги, логічного розвитку, активності, почуття відповідальності…»

Урок математики. “Розв`язування тригонометричних рівнянь, які зводяться до алгебраїчних”. 10 клас, вч. Піддубчишин Г.В. 
«…Вчитель вміло поєднав різні форми роботи, забезпечує розвиток логічного мислення через систему завдань, створює умови для пошукової діяльності учнів в розв’язанні проблемних завдань..»

Урок математики. “Ділення раціональних чисел”. 6 клас, вч.Климчук Н.Б.
«…вчитель на високому методичному рівні організував роботу учнів в прах і малих групах, використовуючи проблемно-пошукові методи…»


Урок математики. “Теорема Піфагора”.8 клас, вч.Генташ Н.Я.
«…Сучасний урок насичений ефективними нестандартними методами роботи, спрямований на забезпечення високої результативності в знаннях учнів…»

Урок математики. “Побудова графіків лінійних функцій та використання їх властивостей”.7 клас, вч. Гуз Н.Ф.
«…Це сучасний урок з використанням ІКТ, на якому засобами комп’ютерного діагностування здійснювалась перевірка стану засвоєння знань та ефективності умінь на рівні застосування їх у нестандартній ситуації…»

Майстер-клас “Формування активної пізнавальної діяльності. Особистісний підхід у вивченні математики”. вч. Капуста Н.Д.




Педагогічна рада Методичні об’єднання Атестація